Senaste filten

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte riktigt haft någon motivation för det.. Inte för att det inte har funnits grejer att skriva om. Men ja, ja, nu är det som det är. Jag har i alla fall fått färdigt en filt, en som jag inte ens visste att jag hade påbörjat. För ganska länge sedan städade jag igenom mitt pysselskåp och där hittade jag en nästan färdig. Så då gjorde jag färdigt den, och här kommer ett bildbevis på det :).



Kanten blev gul för att den ska passa både en flicka eller pojke.. Haha, låter som att det snart är dags, men jag kan lugna er på den punkten, det är ingenting på G här. Men när den dagen väl kommer, så lär jag vara redo, i alla fall vad gäller filtar. Men jag tycker om att göra dom, har två till på gång just nu. Det kommer säkert sluta som med den här, jag kommer ganska långt, lägger undan den och glömmer bort den. Sen hittar jag den igen och fortsätter, kanske blir den klar, eller så glöms det ytterligare en gång.

Kommentarer
Postat av: Kenji

Du kan ju göra en blöja om du vill vara förbered för ev. barn :D

2010-05-27 @ 08:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0