Ripple-filt

Jag har kommit på vad ett av mina nästa projekt ska bli. Hittade lite bilder på ripple-virkning, alltså att man virkar i vågor. Tror att jag ska försöka mig på en filt, men först ska jag göra färdigt en av de filtar jag har påbörjade. För tillfället har jag en grön babyfilt på gång, och även en vit som ska få en färgad kant kring sig. Den vita är det inte mycket kvar på, så ska försöka bli färdig med den fort, så jag kan sätta igång med nästa. Man kan ju inte ha alltför många projekt på samma gång :).

Kommentarer
Postat av: Kenji

Du verkar ju kunna ha en massa projekt på gång samtidigt utan några problem, sluta lura dig själv :)

2010-02-12 @ 08:43:31
URL: http://irkenji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0