Alla hjärtans-dag

Det har ju gått ett par dagar sedan alla hjärtans-dag, men jag tänkte ändå dela mid mig om min dag. Jag jobbade på söndagen, så vi träffades knappt förrän på eftermiddagen. Presenterna hade vi redan hunnit med att ge varandra på lördagskvällen. Jag fick ett gossedjur, en pingvin, och gelehjärtan. Pingvinen kan ni se på bilden här nedan, men godiset har försvunnit spårlöst...



Vi bakade dessutom en cheesecake för att få det lite extra festligt.



Garneringen består av äpplen och kolasås. På en fjärdedel ligger det också valnötter, anledningen till att den inte finns över hela är att Kenji inte äter nötter. Cheesecake är väl kanske inte riktigt min favorit, men den var god ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0