Lite home-styling

Ja, eftersom jag jobbat så mycket den senaste tiden, tyckte jag att jag förtjänade lite långledigt efter allting. Tiden går ju så himla fort, så även den lediga tiden är förbi och jag har nu börjat jobba igen. Jag har inte utnyttjat den lediga tiden särskilt väl, mest kollat ikapp en massa serier. Men lite har jag i alla fall fått gjort, bland annat en ny duk till tvättmaskinen. När jag började med den hade jag först tänkt göra en skål av den, men det visade sig att jag hade tagit ett för tjockt garn, så det fick bli en duk i stället. Det blir väl till att göra ett nytt försök med skålen vid ett annat tillfälle, men ett lite finare garn den gången :).



Såhär vart resultatet. Så om ni inte varit här och hälsat på oss, vet ni nu hur våran tvättmaskin ser ut. I alla fall tills jag byter ut duken, eller något annat :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0