Blommor och grönsaker inför sommaren

Typ varje sommar sedan jag flyttade hemifrån har jag planterat blommor och grönsaker, men det har aldrig hunnit bli något innan sommaren är slut, eller så glömmer man att vattna eller liknande. I år ska jag göra ett nytt försök, håller tummarna för att det slutar bättre än vad det har gjort tidigare. Förhoppningsvis blir det lite tomater och paprika i år. Jag planterade också physalis och pelargoner.



Såhär ser det ut än så länge. Ett bra tag kvar innan det blir något, men som sagt, jag håller tummarna. Blir det inga mer bilder eller så, då vet ni att jag har lyckats ta död på dom igen. Blir det egenodlade tomater till middagen den dag i sommar, så ska jag meddela er :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0